Sistemul “Happy or Not”, introdus pe Aeroportul “Henri Coandă”
Continua extinderea şi modernizarea gamei de servicii oferite pasagerilor de Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, prin sistemul internaţional “Happy or Not” de măsurare a satisfactiei pasagerilor faţă de serviciile oferite de Aeroportul Henri Coandă. Noul sistem a fost dat in folosinta azi, 28.01.2014.“Sistemul «Happy or Not» din Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti include un număr de opt dispozitive, care afişează o întrebare la care pasagerii pot răspunde apăsând unul din cele patru butoane-icon (figurate de la «very happy» până la «very unhappy»).Primul domeniu fiind cel al parcărilor publice. Acest sistem va monitoriza şi măsura, în timp real, nivelul de satisfacţie a pasagerilor atât faţă de calitatea serviciilor din aeroport, cât şi faţă de angajaţii care realizează respectivele servicii”, se arată într-un comunicatul de presă al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, transmis marţi agenţiei MEDIAFAX.
Printre celelalte domenii care urmează să fie monitorizate pe parcursul acestui an se vor regăsi serviciile de curăţenie, check-in, retail, securitate etc.
Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a precizat că sistemul “Happy or Not” este şi în alte aeroporturi europene, printre care Heathrow – Londra, Lutton – Londra, Newcastle, Lyon, Tallin.
Alexandra Murariu
Latest posts by Alexandra Murariu (see all)
- Campionatul Mondial de Fotbal din Brazilia 2014 - 24 May 2014
- Top 10 – Cele mai proaste companii aeriene din lume - 4 February 2014
- Sistemul “Happy or Not”, introdus pe Aeroportul “Henri Coandă” - 28 January 2014