Sistemul “Happy or Not”, introdus pe Aeroportul “Henri Coandă”

 

happy-sad-faces1

Continua extinderea şi modernizarea gamei de servicii oferite pasagerilor de Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti, prin sistemul internaţional “Happy or Not” de măsurare a satisfactiei pasagerilor faţă de serviciile oferite de Aeroportul Henri Coandă. Noul sistem a fost dat in folosinta azi, 28.01.2014.“Sistemul «Happy or Not» din Aeroportul Internaţional Henri Coandă Bucureşti  include un număr de opt dispozitive, care afişează o întrebare la care pasagerii pot răspunde apăsând unul din cele patru butoane-icon (figurate de la «very happy» până la «very unhappy»).Primul domeniu fiind cel al parcărilor publice. Acest sistem va monitoriza şi măsura, în timp real, nivelul de satisfacţie a pasagerilor atât faţă de calitatea serviciilor din aeroport, cât şi faţă de angajaţii care realizează respectivele servicii”, se arată într-un comunicatul de presă al Companiei Naţionale Aeroporturi Bucureşti, transmis marţi agenţiei MEDIAFAX.

Printre celelalte domenii care urmează să fie monitorizate pe parcursul acestui an se vor regăsi serviciile de curăţenie, check-in, retail, securitate etc.

Compania Naţională Aeroporturi Bucureşti a precizat că sistemul “Happy or Not” este şi în alte aeroporturi europene, printre care Heathrow – Londra, Lutton – Londra, Newcastle, Lyon, Tallin.

 

It's only fair to share...
Share on Facebook
Facebook
0Share on LinkedIn
Linkedin
Pin on Pinterest
Pinterest
0Share on StumbleUpon
StumbleUpon
0Tweet about this on Twitter
Twitter
The following two tabs change content below.
Alexandra Murariu

Alexandra Murariu

agent ticketing

You may also like...

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.