Top 10 – Cele mai proaste companii aeriene din lume

 

Worlds-20-Worst-Airlines2

Sa calatoresti poate fi foarte distractiv atunci cand ai parte de cele mai bune avioane, spatii de cazare, un bun traseu si oameni  cu care te poti distra. Dar chiar si inainte de a ajunge la destinatia mult visata, vei avea nevoie de o companie aeriana buna care sa te duca in conditii bune catre taramul de vis..Iti doresti sa ai parte de cele mai bune companii aeriene care sa te faca sa te simti sigur si increzator de faptul ca zborul tau va fi cat mai usor, fara pericole, fara servicii proaste sau alte inconveniente. Cu o mare varietate de companii aeriene in intreaga lume, trebuie sa alegi cu mare grija compania aeriana in care vei avea incredere. In cele ce urmeaza o sa vedeti un top 10 al celor mai proaste companii aeriene din lume, sa va faceti o idee si de ce nu, sa le evitati cat mai mult posibil!!!

Asa cum v-am obisnuit o sa incepem topul 10 -descrescator pentru a creste suspansul cat mai mult posibil… :roll:

10. Iberia

Iberia-720x340

 

Compania aeriana Iberia isi are sediul in orasul Madrid si este compania nationala a Spaniei.

Compania a devenit foarte populara datorita multiplelor reclamatii legate de serviciile lor. Oamenii sunt evident nefericiti de serviciile pe care acestia le ofera si in acelasi timp le da impresia pasagerilor ca angajatiilor companiei nu le place jobul lor, drept urmare si serviciile lor slabe. De obicei membrii personalului isi grabesc pasagerii cand servesc masa pentru a avea mai mult timp pentru ei. Cand pasagerii au fost intrebati ce nota ar da mancarurilor servite, acestia au oferit 10.56 pe o scara de 30, care repezinta un rezultat dezamagitor. De asemenea compania Iberia nu este dotata cu Tv in spatele scaunelor si pasagerii sunt nevoiti sa rasfoiasca doar o revista personalizata…(boring…… :lol:)

9. Egypt Air

egypt-air_1-720x340

 

Compania aeriana Egypt Air este populara pentru serviciile proaste si echipajul sau neprietenos. Vorbim aici despre un echipaj  neatent care nu asculta si ignora cererile dvs. Pasagerii s-au plans in permanenta despre locurile din avion care sunt neconfortabile si toaletele sunt murdare..(yeackkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk ಠ_ಠ)

Cand esti intr-un avion ultimul lucru pe care vrei sa il experimentezi este o toaleta urat mirositoare… :oops:

Aeronava in sine a fost descrisa ca fiind murdara la fel ca si toaletele sale :(. Din pacate pasagerii nu primesc nici in acest caz servicii pe masura banilor platiti. De asemenea pasagerii spun ca ar dori sa aiba parte de un personal bine instruit care sa fie capabil sa ii ajute la nevoile sale in timp ce sunt la o distanta de multe mile in aer, calatorind spre destinatia lor de business sau vacanta. Good luck with that! 😡

8. Air China

air_china_4-720x340

 

Avioane vechi, cabine si locuri in avion,de pe vremea bunicilor.. cine ar vrea sa calatoreasca intr-un avion cu asemenea corpuri vechi? Cu siguranta v-ar place sa va bucurati de aeronave moderne care v-ar face sa va simtiti comfortabil si in siguranta. Pasagerii de asemenea au avut parte de curse intarziate si ce e cel mai rau e ca nu au primit nici un fel de explicatie cu privire la motivul intarzierilor 🙁 O multime de insotitori de bord nu cunosc limba engleza, ceea ce determina un serviciu si o comunicare extreme de dificila cu multi pasageri. Asigura-te ca vei fi inarmat cu multa rabdare atunci cand te vei decide sa zbori cu Air China!

7. China Eastern Airlines

china_eastern_airlines1-720x340

 

Cel mai rau lucru ce ti se poate intampla este cand zborul tau a fost intarziat, reprogramat sau rerutat. China Eastern Airlines a devenit cunoscuta pentru aceste probleme si sunt recunoscuti ca nu iti informeaza pasagerii  in legatura cu  aceste neclaritati, care pot determina un zbor foarte stresant. Pasagerii de obicei se plang de avioane , cabine, locuri si bai murdare!!!!!! o.O

6.  China Southern Airlines

china-southern-A320-res-720x340

 

Topul reclamatiilor facute de pasageri vis a vis de aceasta companie sunt serviciile proaste si mancarea proasta. Se plang de asemenea de imbarcare si curse intarziate, serii de zboruri neplacute per ansamblu si cozi infernale..Pe deasupra, vei vedea cum Compania China Southern nu si-a pregatit aeronava si insotitorii de bord sunt total nepregatiti pentru efectuarea zborului….(HAOSSSSSSS)

Daca nu sunt capabili sa faca fata cererilor de baza ale pasagerilor cum ar fi scaune rabatabile si bauturi reci, de ce ai dori sa zbori cu ei?

5. U.S. Airways

US_Airways_A320_ground-720x340

 

Pasagerii si-au exprimat nemultumirea si antipatia fata de aceasta companie aeriana din USA peste tot unde au fost intrebati si au avut ocazia de a da o nota. Zboruri anulate fara nici un fel de notificare anterioara, insotitori de zbor neprietenosi si obraznici, zboruri incomode plus servicii sarace la bord, toate duc la cea mai groaznica experienta cu U.S Airways.

4. Aeroflot Russian Airlines

aeroflot-720x340

 

O buna companie aeriana ar putea insemna si un bun terminal in aeroport. Totusi, compania Aeroflot nu este capabila sa ofere un terminal bun pentru pasagerii sai si in aeroport in cadrul terminalelor sale.  Terminale confuze, personal al companiei aeriene neatent, nepoliticos si neprietenos poate cobnduce  catre un zbor indezirabil. De asemenea autobuzul care transfera pasagerii la poarta de imbarcare este incomod si pasagerii varstnici cat si pasagerii cu copii pot avea parte de momente grele si neplacute pana ajung la poarta de imbarcare.

3. EasyJet

easyjet-720x340

 

Oricine a zis ca a zborul cu Easy Jet este ca o plimbare in parc cu siguranta greseste. Bilete de avion supra-rezervate, imbarcare dezorganizata si serviciile la bord sarace conduc la ceva care nu e usor de trecut cu vederea atunci cand alegi aceasta companie aeriana. Intregul zbor este de obicei haotic unde instructajul audio de siguranta nici macar nu este clar. Insotitorii de bord par a fi indiferenti de siguranta zborului si nici macar nu atentioneaza pasagerii care folosesc telefoanele mobile atunci cand avionul decoleaza.

2. Spirit Airlines

Spirit-Airlines-720x340

 

Compania aeriana Spirit Airline a devenit populara pentru politica lor absurda de a taxa pasagerii pentru bagajul lor de mana. Pe langa acest aspect, aeronavele lor sunt neingrijite, serviciul la bord este foarte slab, iar mancarea ce o servesc este neplacuta. Servirea este aproape de neiertat si merge mana in mana cu avioanele lor teribile. Credeti ca ati avut parte de suficiente reclamatii?? Se pare ca nu..biletele de avion sunt supra-rezervate, cursele sunt adesea intarziate sau anulate bineinteles fara nici un fel de informare anterioara. Ce ne putem astepta de la o companie care are taxa aditionala pentru bagajul de mana? 😳

keep-calm-the-worst-is-yet-to-come-21

 

1. Ryanair

ryanair-boeing-737.jpg.500x400-thumb-500x332-65366-720x340

 

“Fruntasa” in topul nostru zece de cele mai proaste companii aeriene din lume este Ryanair. Toate plangerile anterioare  care le-am mentionat pana acum le avem adunate la aceasta companie aeriana, cum ar fi intarzieri, anulari, servicii proaste, personal la bord neprietenos, taxe aditionale de ultima ora si multe altele.

Inainte de a rezerva urmatorul bilet la Ryan Air va sfatuiesc sa va ganditi de doua ori!

dv2074025

sleeping-in-airports

It's only fair to share...
Share on Google+0Share on Facebook0Share on LinkedIn0Pin on Pinterest0Share on StumbleUpon0Tweet about this on Twitter
The following two tabs change content below.
Alexandra Murariu

Alexandra Murariu

agent ticketing

You may also like...

5 Responses

  1. Ovidiu spune:

    Locul 1 își merita poziția. Doar în urmă cu două săptămâni au umplut Youtube-ul de postări. Uite aici: http://www.youtube.com/watch?v=ASDuLY3F4v0

  2. Alexandra Murariu Alexandra Murariu spune:

    macar sa stiti pe viitor ce sa evitati! 😉

  3. Adina spune:

    Nu sunt de acord cu ceea ce ati scris despre Air China…am avut experiente placute cu ei, in zboruri de lunga durata, si s-a intamplat de doua ori sa imi schimbe zborul pentru a prinde legaturile pe care le aveam in orarul meu de zbor…iar avioanele sunt noi si foarte curate!!!!!

  4. Lala spune:

    Nu își merita locul 1 Ryanair

  5. Alexandra Gale Murariu spune:

    studiul nu a fost facut de noi ci de o companie Americana. Parerile sunt impartite, am avut client nemultumiti si de Air France, British, Lot, depinde de experiente…Poate sa fie ok si Ryan air..nu zice nimeni ca nu..

Lasă un răspuns